دوره آموزشی اشنایدر الکتریک

تجربه جهانی دانش آموزی اشنایدر The Schneider Global Student Experience

اشنایدر در راستای عدالت آموزشی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در سه حوزه ی فروش و مارکتینگ، خدمات و زنجیره ی تامین کرده است. هدف از این دوره ها تربیت نیروی متخصص جوان از طریق برگزاری سمینارها و کارگاه های آنلاین می باشد. به گفته ی اشنایدر هر چند این دوره ها گامی نو در جهت مهارت آموزشی می باشد ولی با این حال استقبال بیش از ۴۶۰۰۰ دانش آموز از سراسر دنیا موجب شده است تا مدیریت بخش آموزش اشنایدر تصمیم به برگزاری این دوره ها به صورت دوره ای کنند.

 

استخدام در اشنایدر یا مهارت آموزی؟

به گفته ی مسيولین منابع انسانی اشنایدر هر چند اولویت استخدام در تامین نیروی انشانی مورد نیاز اشنایدر با افراد شرکت کرده در این دوره ها می باشد ولی صرف حضور در این دوره ها شما را با جدید ترین مفاهیم و مهارت های حوزه ی مدیریت انرژی آشنا می شازد و از این جهت فرصتی ارشمند برای افراد فارغ التحصیل فراهم می آوزد تا مهارت های کافی جهت نیل به فرصت های شغلی حرفه ای را فرا گیرند.

 

ثبت نام در تجربه جهانی دانش آموزی اشنایدر

جهت ثبت نام بایستی ابتدا درخواست خود را از طریق پنل آموزشی اشنایدر ثبت کرده و منتظر دریافت دعوت نامه از طریق ایمیل باشید. لازم بع ذکر است که این دوره ها هر ماهه از ابتدای ماه میلادی شروع می شود. لذا بسته به زمان ثبت نام گاها از یک روز تا سی روز جهت دریافت لینک دعوت نامه بایستی منتظر بمانید.

 

منبع
https://blog.se.com/life-at-schneider-electric/2021/05/25/global-virtual-student-experience/